Система живлення двигуна
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
Без підготовки і правильного розподілу повітряно-паливної суміші, двигун внутрішнього згоряння не зміг би працювати на 100% правильно. За зберігання, очищення і подачу палива відповідає система живлення карбюраторного двигуна в класичних авто, і інжекторна в сучасних машинах. Наявність цього механізму обумовлюється тим, що на різних етапах роботи, мотор потребує різного складу паливного підживлення.
Карбюратори все ще використовуються в ранніх версіях ВАЗів, ГАЗів, ГАЗелей, УАЗів. На їхньому прикладі і проведемо подальший огляд. Слабкою ланкою живлення є повітряні фільтри, купити які в нашому магазині ви можете за цінами від виробника.
Вони швидко забруднюються, особливо якщо доводиться керувати автомобілем в умовах пересіченої місцевості. Забитий фільтр ускладнює надходження повітря в циліндри, через що зростає витрата пального, відбувається загальний перегрів мотора через неправильну детонацію.
Як працює система живлення двигуна, з чого складається
Принцип її функціонування простий. Паливний насос доставляє бензин з бака через фільтр до приводів, де відбувається змішування з повітрям у певних пропорціях. В кінцевому підсумку отриманий мікс закачується в циліндри. Наочно, що система живлення двигуна ВАЗ не має кардинальних відмінностей від механізмів, що застосовуються в дорогих іномарках, за винятком фінальної частини - змішування.
Живлення авто включає такі елементи:
- паливний бак;
- насос;
- трубки, якими надходять компоненти;
- повітряний, паливний фільтр;
пристрій для змішування: карбюратор або інжектор.
Варто зазначити, що система охолодження і живлення двигуна нерозривно пов'язані. Проблема в будь-якому з блоків неодмінно відбивається на сусідньому. Не справляється тосол, мотор перегрівається. Детонація виходить за технічні рамки, антифриз закипає.
Чим відрізняється інжекторний двигун від карбюраторного
Головні відмінності стосуються механізму об'єднання пального з повітрям, а також подачі готового «коктейлю». В інжекторах за дозування відповідає електроніка, паливо впорскується за допомогою форсунок, а не всмоктується за рахунок різниці в тиску, як у карбюраторі. З цієї причини система живлення інжекторного двигуна вважається більш досконалою. Ці вузли не залежать від погоди, допомагають мотору якомога швидше набрати обертів, економлять пальне, мінімізують викиди шкідливих речовин в атмосферу.