- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
Гальмівна ланцюг автомобіля відноситься до категорії, що відповідає за безпеку всіх учасників руху. Її призначення: зміна швидкості, у тому числі повна зупинка, блокування коліс для утримання авто на місці. Ділянка дуже важливий, тому деталі гальмівної системи автомобіля, повинні працювати бездоганно.
Складнощів додає і той факт, що таких підсистем в машині п'ять: основна, допоміжна, стоянкова, запасна, антиблокувальна. Тому якщо потрібно купити запчастину або вузол, неодмінно розберіться з тим, яке місце ця деталь займає у вашій ГАЗеле, Волзі або Вазі.
Зупинка руху починається з натискання на педаль. Вакуумний підсилювач передає імпульс головною помпі. Робоча рідина нагнітається в циліндри коліс, поршні яких рухають гальмівні колодки, блокуючі обертання коліс. Чим вище тиск, тим краще гальмування. Найчастіше цифри наближаються до значення в 10-15 МПа.
Розглянемо різновиди гальмівних приводів
Ціна відновлення гальм багато в чому залежить від їх типу. Існують електричні, комбіновані, механічні, гідравлічні, а також пневматичні різновиди. Саме тому, запчасти гальмівної системи механічного типу обійдуться дешевше гідравліки. Механіка використовується в якості ручного гальмування, а гідравліка відповідає за головну ланцюг, куди входять:
- педаль;
- підсилювач тиску;
- циліндр;
- комунікації;
- циліндри коліс.
Як все це працює, як описано вище.
Дамо кілька порад тим, хто планує придбати деталі гальмівної системи, потребують заміни. Пам'ятайте, що причиною ремонту є не тільки банальний знос, але і деформація гальмівних дисків, супорта, заїдання головного поршня, засмічення шлангів.
Гальмівні механізми піддаються ризику поломки, якщо використовувати дешеву гідравлічну рідину, порушувати періодичність ТО. І найгірше полягає в тому, що проблеми з гальмами рано чи пізно зачіпають всю систему живлення двигуна, а це зовсім інше за своїми масштабами і вартості ремонт.