- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
В автомобілі кожна деталь важлива. І все ж гальмівна система вимагає особливої уваги, адже від її справності безпосередньо залежить життя і безпека учасників руху: водія, пасажирів, пішоходів. Навіть не змащений вчасно палець супорта, здатний порушити бездоганну роботу гальм, позбавивши тих самих мілісекунд життєво важливої переваги в екстреній ситуації.
Заглядайте в наш каталог частіше, якщо у вас ГАЗель, ВАЗ, або УАЗ. Вітчизняні авто не можуть похвалитися сверхнадежностью, зате кожен в змозі придбати практично будь-яку деталі, і замінити її, не віддаючи за це сотні баксів.
Ціна деталей + ремонтопридатність, дозволяють ретельніше стежити за своїми авто, так що якщо барабан при обертанні чіпляється, не відмахуйтеся від проблеми – замініть відслужив своє ексцентрик гальмівних колодок, адже вартість таких робіт копійчана, а важливість колосальна.
Пильовики, пружини, щити гальмівних колодок: маленькі елементи великої системи
При заміні супорта, а також при профілактичному огляді гальм, ми можете виявити тріщину в пильовику циліндра. Ситуація досить поширена, але не терпить зволікань. Як ви вже здогадалися, підсилювач гальмівного циліндра доведеться змінити. Для цього піднімаємо авто на домкраті, знімаємо колесо. Відгвинчуємо направляючі супорта, від'єднуємо шланги, витягаємо циліндр. Залишається зняти старий пильовик та ущільнювальне кільце. Чистимо деталь, змащуємо, запрессовываем новий пильовик на своє місце, монтуємо циліндр назад.
Ми пропонуємо не тільки великі елементи, як гальмівні колодки або диски, але і дріб'язок, з купівлею якої зазвичай бувають складності. Магазинам не вигідно продавати товари за 20 грн. Всім хочеться заробляти за рахунок високої вартості комплектуючих. Ми вважаємо це нечесним, тому не ділимо асортимент на більш або менш вигідний для нас – продаємо все, що може стати в нагоді.
Міняємо притискні пружини колодок самі
Ця дрібна деталь здатна принести великі неприємності. Ви зрозумієте це, коли:
- з боку коліс почнеться доноситися брязкіт, посилюється на нерівних ділянках;
- педаль гальма стане западати;
- з'явиться відчуття, що колодки занадто довго не відпускають диск.
Зазвичай пружини або розтягуються, або зовсім рвуться. Незважаючи на те, що метал, з якого зроблена пружина гальмівних колодок, проходить спеціальну загартування, при постійному коливанні температур він просто деформується. При заміні пружин задніх колодок, варто обзавестися спеціальним інструментом, який дозволить без праці натягнути пружини на свої посадкові місця.
Не забувайте перевіряти і нерухомі частини гальмівної системи, які розташовуються в спеціальному кожусі – щиті. Щоб зрозуміти, як він виглядає, знайдіть на сайті товар за запитом – щит гальма ГАЗель, і ви побачите, що це формований металевий диск, що утримує деталі колісного механізму на місці. Крім цього, кожух захищає гальмівний механізм від механічного впливу попадання в нього бруду і пилу.