Гальмівні циліндри
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів- Топ
-15%
Залишилось 20 днів -
-15%Залишилось 20 днів
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
-
-15%Залишилось 20 днів
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-
-15%Залишилось 20 днів
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів- Топ
-15%
Залишилось 20 днів -15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів- Топ
-15%
Залишилось 20 днів -15%
Залишилось 20 днів
В гальмівній системі гідравлічного типу, працює за меншою мерее п'ять циліндрів – головний гальмівний циліндр (ГТЦ) і допоміжні, розташовані безпосередньо в районі коліс. ГТЦ маніпулює рівнем стиснення повітря, подаючи потік на підсилювач. Тиск чинить вплив на гідравлічну рідину, і та змушує колодки притискатися до дисків.
Пристрій центральних циліндрів не відрізняється в залежності від марки та моделі авто – ВАЗ, ГАЗель, УАЗ, Волга, і включає в себе наступні елементи: корпус, два поршня, резервуар, пружини, ущільнювачі. Гідравлічна рідина циркулює в системі з двох контурів.
Якщо в одному з них станеться витік, другий продовжить роботу. Такий підхід гарантує збереження керованості автомобілем навіть в самих екстремальних умовах. Але, гальмування не буде таким ефективним, як при повністю справному циліндрі.
Можливі несправності ГТЦ
Навіть відносно новий та робочий гальмівний циліндр не прослужить довго, якщо рідина в ньому розподіляється нерівномірно. Насамперед проводять зовнішній огляд, потім перевіряють спрацьовування штока, натискаючи на нього пальцем. Якщо спостерігається заїдання або шток провалюється, не повертаючись назад, у наявності проблема, що вимагає швидкого вирішення.
Данный узел, как и любой другой в автомобиле, изнашивается, а еще покрывается ржавчиной, которая образуется из-за попадания в систему воды и кислорода. Игнорирование проблемы может вывести из строя смежные детали, тормозной суппорт, усилитель, колодки и т.д.
Для поддержания всего механизма остановки авто в исправном состоянии, нужно проводить небольшую профилактику каждые 500 км:
- проверять давление шин;
- замерять уровень тормозной смеси в бачке.
Кожні півроку слід оглядати компоненти передньої осі, шланги на предмет герметичності. Якщо все робити своєчасно то і задній гальмівний циліндр, і передній, і центральний прослужать 5 і більше років.