Кошик

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (99) 123-89-02
+380 (63) 117-49-05
+380 (68) 504-27-83
пл. Юрія Кононенка 1, "ТД ЛОСК", 21А ряд, 37 місце. (Пункт видачі товару), Харків, Україна
Кошик
Інтернет магазин "АвтоПласт"

Регулятори тиску палива

Для підтримки оптимального тиску в автомобілі ГАЗель, УАЗ, Волга використовується редукційний клапан паливної системи, відомий також в середовищі автомобілістів під іншим ім'ям – перепускний. Тут ми пропонуємо купити потрібний вузол для двигунів ЗМЗ 406, 405 за ціною, наближеною до заводського прайсу.

Отже, клапан є невід'ємною частиною будь-якого інжекторного двигуна. Його основне завдання обумовлюється необхідністю підтримання високого тиску палива у форсунках при роботі двигуна в різних навантажувальних режимах. Простіше кажучи, клапан редукційний паливний впливає на продуктивність форсунок, а значить і на загальні показники стабільності ДВС.

ГалереяСписок

В автомобілі циркулює кілька рідина, для переміщення яких вимагається тиск. Так, редукційний клапан ГАЗель забезпечує швидку доставку пального до основних вузлів системи живлення вантажівки. Конструктивно, це металева деталь, що складається з пружини, корпусу, кульки і шайби.купити регулятор тиску палива

Головна функція клапана – підтримання оптимального тиску, шляхом нагнітання, або стравлювання робочого середовища. Слабким місцем механізму цього сайту є пружина. Вона:

  • розтягується;
  • деформується;
  • западає;
  • забивається брудом.

Точкова заміна виправить ситуацію, але якщо ви не хочете хвилюватися про знос інших компонентів, краще купити весь агрегат у зборі. Ціна цілком прийнятна, а результат – спокійна голова на найближчі 20 000 км.

Варто сказати, що клапан редукційний паливний тісно пов'язаний з іншими елементами авто. Якщо паливний фільтр не справляється зі своєю роботою, і в пальне проникають частинки сміття, велика ймовірність швидкого зносу даного компонента. У кращому випадку запалий клапан призведе до втрати палива, в гіршому до повної зупинки двигуна.

Клапан регулювання тиску: заміна своїми руками

Щоб зняти клапан регулювання тиску палива, нам потрібно спочатку демонтувати паливну рейку. Для цього відкидаємо патрубки і дроти, проводимо чистку штуцерів від бруду і пилу, від'єднуємо датчики і обратку ТНВД. Тепер можна спокійно викручувати регулятор, і ставити новий. Серед пропозицій на ринку зустрічаються варіанти з фільтраційної сіточкою і без неї. Другий краще, оскільки дозволяє сміття «вимиватися» з системи. Уявімо, що ви шукайте регулятор тиску палива ГАЗель з двигуном 406-ї серії. В цьому розділі каталогу такий агрегат пропонується придбати від 320 грн. Невисока вартість за оригінальну деталь виробництва «Пекар».

Проблеми живлення мотора бувають різними, але симптоми, як правило, однакові незалежно від характеру: не набирають обертів, втрачається можливість набору швидкості, двигун глохне на різних режимах роботи. Найчастіше фахівці відзначають, що регулятор тиску палива ГАЗель (скорочено РДТ) проявляє себе наступним чином:

  • двигун втрачає потужність, одночасно з чим підвищується витрата палива;
  • спостерігається нестійка робота при досягненні певних обертів, або ж мотор зовсім глохне на холостих обертах;
  • виникають ривки або провали при перегазовке;
  • машина зовсім не розганяється і не набирає обертів.

Симптоми виходу з ладу РДТ на агрегатах бензинового типу схожі з поломкою паливного насоса. Так що при діагностиці перевіряють кожен вузол окремо. Якщо діагностика показала, що барахлить клапан обратки палива, варто купити новий вузол і замінити його повністю.

Поширені несправності РДТ

Більшість описаних несправностей зазвичай зводяться до того, що пружина РДТ втрачає необхідне зусилля, в результаті чого паливо раніше часу йде в «обратку», тим самим позбавляючи мотор потрібного для розгону кількості пального. Друга проблема – падіння пропускної здатності, викликана закупоркою клапана. І нарешті, третій тип – періодичне заклинювання клапана, що проявляється у вигляді ривків при спробі набрати швидкість.

В теорії всі перераховані несправності можна вирішити ремонтом, але якісна робота по відновленню сайту коштує не менше нової деталі. Розумніше придбати новий РДТ, отримавши впевненість у тому, що він пропрацює без збоїв ще як мінімум кілька років.

Однако перед тем как купить регулятор давления топлива, следует удостовериться, что перечисленные поломки связаны с ним. Для начала воспользуемся манометром. Шинная версия подойдет. Подключаем его в разрыв между топливным шлангом и штуцером, одновременно отсоединив вакуумный подвод. Если давление возросло от 0,3 до 0,7 Бар, все хорошо, если же значение оказалось ниже минимального, первым делом изучаем герметичность коммуникаций, а потом клапан.

Что до замены, то обратный клапан топливной системы демонтируется и устанавливается на место легко. Новый узел можно купить и установить самостоятельно, либо заказать у нас по выгодной цене и отдать мастеру для проведения работ.

Будете проверять топливную систему, не забудьте осмотреть воздушные фильтры и другие расходники.

Остались вопросы по товару? Нужен клапан регулятор давления топлива, которого на данный момент нет в каталоге? Мы всегда рады помочь в формате телефонной консультации.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner