Кошик

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (99) 123-89-02
+380 (63) 117-49-05
+380 (68) 504-27-83
пл. Юрия Кононенко 1, "ТД ЛОСК", 21А ряд, 37 место. (Пункт выдачи товара) Вт-Сб с 9:00 до 16:00, Харків, Україна
Кошик
Інтернет магазин "АвтоПласт"

Підшипники для транспорту

ГалереяСписок

Кожне колесо в автомобілі комплектується окремої маточиною, яка забезпечує обертання колеса навколо осі, і при цьому також фіксує його в певному положенні на встановленому технічними нормативами місці. Серцем цього механізму є підшипник передньої маточини (застосовується до переднього колеса), який, крім усього іншого, виконує і функції трансмісії. підшипник маточини

Одним словом, вузол надзвичайно навантажений, і важливий з точки зору безпеки водіння. Не важливо, який саме автомобіль ви водите – Волгу, ГАЗель або пошарпаний життям ВАЗ, ви зобов'язані регулярно перевіряти підшипники на предмет зносу.

Іноді, щоб усунути стуки з боку ходової, досить підтягти гайку, щоб підшипник щільніше приліг до шпильці колеса, але найчастіше сторонні звуки свідчать про серйозну поломку сайту. До проблем наводять такі причини, як:

  • відсутність мастила;
  • регулярний перевантаження автомобіля;
  • агресивна манера водіння, різке входження в повороти.

На перших порах визначити несправність неможливо. З часом ознаки стають очевиднішими. Якщо від стійки виходить гул при їзді, швидше за все підшипник маточини тріснув або частково розсипався.

Міняємо відпрацьований підшипник маточини

Досвідченому водієві достатньо пару раз стукнути по колесу ногою, щоб відчути люфт. Його наявність говорить про те, що найближчим часом доведеться купити нову деталь. Інших варіантів немає, так як підшипники не підлягають відновленню. Та й чи потрібно цим займатися, враховуючи їх невисоку ціну.

Для самостійної заміни запчастини, нам буде потрібно насамперед використовувати ручне гальмо і блокування коліс упорами. Тепер можна піднімати авто на домкраті. Зриваємо гайку маточини, знімаємо колесо, відгвинчуємо супорт, демонтуємо диски. Ось ми і дісталися до мети. Тепер, щоб без проблем зняти підшипник задньої маточини, краще всього скористатися спеціальним знімачем. Чистимо посадочне місце, змащуємо новий вузол і збираємо назад.

рекомендують міняти мастило в маточині кожні 20-30 тисяч км. Але, ми хочемо зробити поправку. Якщо ви володієте легковим автомобілем, акуратно керуєте, не використовуєте авто в комерційних цілях, той же підшипник маточини Ланос, ви зможете сміливо змастити і через 40 тисяч км. Головне, регулярно проводите профілактику всіх систем, не скупіться на хороше мастило для трансмісії.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner