Стартери та комплектуючі
-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-
-15%Залишилось 17 днів
-10%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів-
-15%Залишилось 17 днів
-
-15%Залишилось 17 днів
-
-15%Залишилось 17 днів
-
-15%Залишилось 17 днів
-15%
Залишилось 17 днів-15%
Залишилось 17 днів
Запуск двигуна внутрішнього згоряння автомобіля здійснюється за допомогою пристрою, що називається стартер. По своїй суті, стартер Ваз, Газ і будь-якого іншого автомобіля, являє собою електричний двигун, основним призначенням якого є передача крутного моменту двигуна при запуску.
Живлення стартера здійснюється від акумуляторної батареї транспортного засобу. Для запуску водій включає замок запалювання, замикаючи електричну ланцюг. При цьому відбувається з'єднання привода стартера з маховиком двигуна й виникає крутний момент.
Несправності стартера
Найбільш часто виходить з ладу бендикс стартера, який ще називається втягуючим пристроєм. Ця деталь входить в зачеплення з шестірнею маховика колінчастого вала і передає зусилля для обертання коленвала. Втягуючим цей елемент називають із-за того, що після запуску двигуна, шестірня бендикса від'єднується від маховика і привід припиняє обертати мотор.
Крім бендикса, часто виходять з ладу електричні елементи стартера. Наприклад, реле стартера приходить в непридатність при тривалій експлуатації або в результаті замикання. Так як харчування електрикою автомобіля від генератора починається тільки після набору мотором певної частоти обертання, харчування реле відбувається від акумулятора.
Механічні несправності можуть відбуватися у результаті:
- Вироблення ресурсу підшипників та їх поломки
- Поломки зацепной шестерні
- Поломки корпусу стартера або його кріплень
При тривалому використанні, привід стартера, який є сполучним елементом між стартером і маховиком, також приходить в непридатність. В такому разі, його необхідно придбати та замінити. На шестірні маховика також може утворитися виробка, яка зменшує щільність контакту з шестірнею привода, і може привести до поломки останнього. У цьому випадку, необхідна заміна маховика, або його розворот, якщо це дозволяє конструкція двигуна.
Заміна стартера
Будь-які дії зі стартером, будь то його ремонт або заміна, починаються з від'єднання клем акумуляторної батареї. Дія-це дозволить уникнути замикань при роботі з контактами стартера і зберегти в цілісності електричну схему автомобіля. Будь-які електричні деталі пристрою, наприклад, щітки стартера, замінюються в знеструмленому стані.
Також, зняття стартера необхідно проводити на холодному двигуні. Для цього необхідно зачекати деякий час після зупинки мотора.
Для зняття стартера необхідно від'єднати кріплення стартера і зняти клеми електричних контактів. Також, необхідно заздалегідь відгвинтити кріплення на втягуючому реле і від'єднати провід живлення.
Далі, необхідно обережно витягти стартер з посадкового гнізда в блоці циліндрів.
При замене на новое устройство либо установке отремонтированного, действия необходимо осуществить в обратном порядке. При ремонте, в первую очередь снимается и осматривается бендикс. Далее, очищается от грязи и демонтируется крышка стартера, которая защищает внутренние элементы устройства от воздействия влаги и пыли.
Электрические детали проверяются с помощью специального устройства – мультиметра. Соединительные контакты тщательно зачищаются и поджимаются для обеспечения плотного контакта.
Купити новий стартер необхідно при поломці, яку неможливо усунути заміною що вийшли з ладу деталей. Часто причиною покупки нового пристрою є поломка корпусу в результаті удару.