Наконечники та шарніри рульового управління
-
-15%Залишилось 10 днів
-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів
Важливу роль в системі управління автомобіля грає шаровий наконечник рульової тяги, який представляє собою пристрій, що складається з пальця, підшипника, корпусу і пильника.
Пильної уваги вимагають все запчастини рульової системи транспортного засобу. У разі їх виходу з ладу, експлуатація автомобіля забороняється і необхідно купити нові запчастини. Експлуатувати машину з несправною рульовою системою небезпечно як для водія, так і для оточуючих людей.
Для чого потрібні наконечники тяги
При обертанні рульового колеса водієм, створюється крутний момент, який забезпечує маневреність транспортного засобу при русі. Плавність повороту і необхідний кут нахилу коліс забезпечує рульовий наконечник, який буває стандартним або відрізняється в залежності від призначення. Вид деталі відрізняється і від марки автомобіля, тому купити наконечник для всіх типів машин неможливо.
В ранніх автомобілях з'єднання рульової колонки і коліс проводилося без використання наконечників. Це призводило до виникнення биття керма і поганої керованості автомобіля. На більшості сучасних автомобілях ця проблема вирішена використанням кульового шарніра рульової тяги, який захищає систему управління від навантажень і подовжує термін експлуатації шин.
Ремонт і заміна наконечників
При русі по не рівній поверхні і великому завантаженні автомобіля, наприклад, вантажної Газелі, на рульові тяги впливає сильне навантаження, спрямована від коліс до інших елементів рульової системи. Наконечники схильні до зносу і з причини сильних ударів об бордюри, краю ями та інші перешкоди на дорозі. Також можлива поломка в разі, якщо відсутня пильник рульової тяги, який захищає механізм від попадання пилу і вологи.
Важливу роль відіграє і стиль водіння автовласника. При різких поворотах керма наконечники піддаються більшому навантаженні. Ніж при плавному, акуратному водінні. Цей фактор проявляється як при використанні насоса ГУР, так і без нього.
Ремонт пошкоджених наконечників практично не можливий в силу технічних особливостей механізму, тому, необхідно придбати нову деталь. Установка наконечника тяги може здійснюватися самостійно, проте, після заміни необхідна регулювання кутів положення коліс. Ця операція проводиться на спеціальному стенді навченим персоналом.