Кошик

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (99) 123-89-02
+380 (63) 117-49-05
+380 (68) 504-27-83
пл. Юрія Кононенка 1, "ТД ЛОСК", 21А ряд, 37 місце. (Пункт видачі товару), Харків, Україна
Кошик
Інтернет магазин "АвтоПласт"

Догляд за двигуном Газелі

Догляд за двигуном Газелі

У цьому матеріалі ми розглянемо нагальні питання, що стосуються догляду за силовою установкою народного вантажівки від Горьковського заводу. Спробуємо відповісти на базові запитання, на зразок того, скільки масла в двигуні ГАЗель, і як розібратися з карбюратором, не вдаючись до допомоги майстрів. До речі, якщо ви не мають наміру з головою занурюватися у запропоновану тематику, досить просто купити карбюратор на нашому сайті, заощадивши тим самим час.

Отже, почнемо з обслуговування та витратних матеріалів серця автомобіля. Скільки масло потрібно залити в 406-й двигун? До паспортної документації рекомендований об'єм 6 літрів, але фактично з нуля система заповнюється 5,5 літрів мастила. Втім, тут багато що залежить від розміру піддону. Ідеальний варіант – купити дві каністри по 4 літри: залити відразу 6 і 2 залишити на долив. Варто використовувати синтетичні моторні масла або гібридні варіанти – вони служать довше, але і коштують дорожче мінеральних.

Рейтинг моторів ГАЗель: який агрегат краще

Питання, який двигун на Газелі кращий, хвилювало і продовжує хвилювати тих, хто тільки планує придбання вантажівки. Нам також цікаве це питання, але для початку трохи історії.

В період з 1994-го по 2003-й роки авто комплектувалися 402-м движком карбюраторного типу. Починаючи з 2003 року весь модельний ряд отримав оновлений мотор ЗМЗ з індексом 406. Вже через рік і його модернізували, давши новинці числове позначення 405.

Від власників «старих» машин нерідко можна чути, що гріється газель 402 двигун, а то і зовсім закипає. Цей движок відразу відпадає, так як спочатку він призначався для комерційного транспорту. Суто легковий агрегат, потужністю до 100 л. с. дістався у спадок від Волги.

Сучасні установки

  1. ЗМЗ-406. Потужність 145 к. с., об'єм 2,3 літра, оновлений шестнадцатіклапанний механізм. Крутний момент високий, що плюс для комерційного використання. Головні переваги – запас ресурсу, висока потужність. Мінуси: складний ГРМ, вимагає заміни після 100 тис. км, велика витрата палива і масла.
  2. ЗМЗ-405.Має інжекторний впорскування, об'єм 2,5 літра. Потужність – 152 к. с. Змінена поршнева група, завдяки чому авто швидше розганяється. «Апетити» стримали. Тепер на 100 км машині потрібно 16-18 літрів пального.

Підсумки порівняння очевидні – кращим є найсвіжіший з моторів під індексом 405. Проте титул не позбавляє даний ДВС слабких місць, і не позбавить від необхідності придбати деталі двигуна, коли потрібен капремонт.

Так як тема огляду – догляд, ми не будемо розглядати зняття двигуна ГАЗель, перебирання всіх компонентів, заміну прокладок і т. д. Але детально обговоримо слабке місце мотора – карбюратор.

Регулювання карбюратора на Газелі з двигуном 406

От настроек карбюратора зависит не только расход топлива, но и КПД всего мотора. Так называемая внешняя подстройка предусматривает отладку холостого хода. Итак, регулировка карбюратора ГАЗель 406 двигатель на холостых оборотах состоит из следующих этапов:

  •  прогреваем ДВС;
  •  отвинчиваем винт «количества», до того момента, пока мотор ни достигнет максимальных оборотов;
  •  устанавливаем значение чуть выше предельного, и начинаем регулировать винт «качества», пытаясь добиться устойчивой работы установки. Стараемся, чтобы этот винт был откручен на минимум;
  • тепер підганяємо «кількісний» метиз до оптимального значення в 700-750 обертів холостого ходу.

Процедура непродолжительная, но требующая сноровки. У новичков, не уверенных в своих силах, может возникнуть вопрос, какой карбюратор лучше поставить на ГАЗель 406 двигатель, чтобы свести к нулю любые манипуляции? Настройки избежать не удастся в любом случае, но если все сделать правильно, гарантирована экономия. По этому показателю, наиболее перспективными узлами являются карбюраторы К-151Д и Солекс ( 8-8,5 л). Менее предпочтителен с точки зрения потребления, но не качества агрегат ДААЗ 4178.

Бывает и так, что все налажено и отстроено, но ГАЗель 406 двигатель карбюратор троит, а на приборной панели загорается индикатор «Chek Engine». В подобной ситуации есть два пути: обратиться в сервисный центр для сканирования, либо использовать свой диагностический адаптер. При использовании этого устройства процедура проверки занимает всего 5 минут.

Проводите ТО в срок, следите за своевременной сменой расходных компонентов, и тогда ДВС прослужит долгие годы.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner