У цьому матеріалі ми розглянемо нагальні питання, що стосуються догляду за силовою установкою народного вантажівки від Горьковського заводу. Спробуємо відповісти на базові запитання, на зразок того, скільки масла в двигуні ГАЗель, і як розібратися з карбюратором, не вдаючись до допомоги майстрів. До речі, якщо ви не мають наміру з головою занурюватися у запропоновану тематику, досить просто купити карбюратор на нашому сайті, заощадивши тим самим час.
Отже, почнемо з обслуговування та витратних матеріалів серця автомобіля. Скільки масло потрібно залити в 406-й двигун? До паспортної документації рекомендований об'єм 6 літрів, але фактично з нуля система заповнюється 5,5 літрів мастила. Втім, тут багато що залежить від розміру піддону. Ідеальний варіант – купити дві каністри по 4 літри: залити відразу 6 і 2 залишити на долив. Варто використовувати синтетичні моторні масла або гібридні варіанти – вони служать довше, але і коштують дорожче мінеральних.
Рейтинг моторів ГАЗель: який агрегат краще
Питання, який двигун на Газелі кращий, хвилювало і продовжує хвилювати тих, хто тільки планує придбання вантажівки. Нам також цікаве це питання, але для початку трохи історії.
В період з 1994-го по 2003-й роки авто комплектувалися 402-м движком карбюраторного типу. Починаючи з 2003 року весь модельний ряд отримав оновлений мотор ЗМЗ з індексом 406. Вже через рік і його модернізували, давши новинці числове позначення 405.
Від власників «старих» машин нерідко можна чути, що гріється газель 402 двигун, а то і зовсім закипає. Цей движок відразу відпадає, так як спочатку він призначався для комерційного транспорту. Суто легковий агрегат, потужністю до 100 л. с. дістався у спадок від Волги.
Сучасні установки
- ЗМЗ-406. Потужність 145 к. с., об'єм 2,3 літра, оновлений шестнадцатіклапанний механізм. Крутний момент високий, що плюс для комерційного використання. Головні переваги – запас ресурсу, висока потужність. Мінуси: складний ГРМ, вимагає заміни після 100 тис. км, велика витрата палива і масла.
- ЗМЗ-405.Має інжекторний впорскування, об'єм 2,5 літра. Потужність – 152 к. с. Змінена поршнева група, завдяки чому авто швидше розганяється. «Апетити» стримали. Тепер на 100 км машині потрібно 16-18 літрів пального.
Підсумки порівняння очевидні – кращим є найсвіжіший з моторів під індексом 405. Проте титул не позбавляє даний ДВС слабких місць, і не позбавить від необхідності придбати деталі двигуна, коли потрібен капремонт.
Так як тема огляду – догляд, ми не будемо розглядати зняття двигуна ГАЗель, перебирання всіх компонентів, заміну прокладок і т. д. Але детально обговоримо слабке місце мотора – карбюратор.
Регулювання карбюратора на Газелі з двигуном 406
От настроек карбюратора зависит не только расход топлива, но и КПД всего мотора. Так называемая внешняя подстройка предусматривает отладку холостого хода. Итак, регулировка карбюратора ГАЗель 406 двигатель на холостых оборотах состоит из следующих этапов:
- прогреваем ДВС;
- отвинчиваем винт «количества», до того момента, пока мотор ни достигнет максимальных оборотов;
- устанавливаем значение чуть выше предельного, и начинаем регулировать винт «качества», пытаясь добиться устойчивой работы установки. Стараемся, чтобы этот винт был откручен на минимум;
- тепер підганяємо «кількісний» метиз до оптимального значення в 700-750 обертів холостого ходу.
Процедура непродолжительная, но требующая сноровки. У новичков, не уверенных в своих силах, может возникнуть вопрос, какой карбюратор лучше поставить на ГАЗель 406 двигатель, чтобы свести к нулю любые манипуляции? Настройки избежать не удастся в любом случае, но если все сделать правильно, гарантирована экономия. По этому показателю, наиболее перспективными узлами являются карбюраторы К-151Д и Солекс ( 8-8,5 л). Менее предпочтителен с точки зрения потребления, но не качества агрегат ДААЗ 4178.
Бывает и так, что все налажено и отстроено, но ГАЗель 406 двигатель карбюратор троит, а на приборной панели загорается индикатор «Chek Engine». В подобной ситуации есть два пути: обратиться в сервисный центр для сканирования, либо использовать свой диагностический адаптер. При использовании этого устройства процедура проверки занимает всего 5 минут.
Проводите ТО в срок, следите за своевременной сменой расходных компонентов, и тогда ДВС прослужит долгие годы.
- Правильний вибір бампера для автомобіля допоможе уникнути проблем при його установці і ремонту. Фахівці також дають поради про ремонт бампера своїми руками.
- Однією з проблем, з якою стикаються автовласники, є самостійне обслуговування дверей транспортного засобу. Про те, як змастити замок і двері, ущільнити отвір і захистити двері від пошкоджень читайте у статті.