Обслуговування дверей автомобіля

У цьому матеріалі ми розглянемо ремонт дверей автомобіля своїми руками, дамо рекомендації, обговоримо найбільш часто зустрічаються проблеми. Багаторазове відкриття, закриття, атмосферні опади, вібраційні навантаження, рано чи пізно призводять до проблем в цьому вузлі. Кузовні роботи вважаються одними з найбільш складних і дорогих, але якщо ви самостійно змініть дверні петлі Газелі або ВАЗ, вже солідно заощадите на послугах фахівця.
Основна проблема дверей, як частини кузова – корозія нижній частині, так як саме вона схильна до дії опадів, абразивів та реагентів, що вилітають з-під коліс. На початковій стадії з'являються дрібні червоно-коричневі крапки, з часом розростаються і об'єднуються у великі іржаві плями.
Проблема номер два – провисання петель. Коли при закритті потрібно докладати більше зусиль, з'являється сторонній стукіт під час руху авто, це явна ознака того, що потрібно вирівнювання двері автомобіля, в тому числі за рахунок коригування петель.
І нарешті, третій пласт несправностей пов'язаний зі склопідйомниками: скло не піднімається, або ж робить це з зусиллям, видає скрип, хитається.
Почнемо з усунення дрібних несправностей дверей
До дрібним слід віднести різні скрипи, що доносяться з боку петель. Тут все просто – потрібна змазка. На питання, чим змастити замок двері автомобіля, петлі, відповімо гранично коротко. Для змащення використовуйте:
- Liqui Moly Wartungs-Spray Weiss. У складі микрокерамика, володіє антикорозійними і водовідштовхувальними якостями. Вважається найбільш універсальним засобом, так як підходить для обробки замків, петель, обмежувачів.
- Wurth HHS 2000. Відрізняється високою проникаючою здатністю, швидко загусає, не змивається навіть під сильним напором води. Також універсальний засіб, що підходить для обробки всіх трьох зон.
- Permatex 80075. Захищає від зносу, змащує зубчасті деталі і механізми в важкодоступних місцях. Не застосовується для обробки обмежувачів!
Ми знаємо, як усунути скрип дверей автомобіля, і також у курсі того, що для цього потрібно опрацювати три зони: щілину замка і внутрішній механізм, петлі, і так звані обмежувачі, що регулюють амплітуду розорювання.
Чому не варто змащувати? Улюбленої всіма автовласниками «вэдэшкой», так як вона здатна не тільки усунути іржу, але і вимити залишки заводський мастила. Одним словом, вибирайте з категорії консистентних мастил. Кошти на основі силікону і дисульфіду молібдену не підійдуть, так як притягують бруд, вимиваються рідинами.
Обслуговування, усунення проблем в роботі склопідйомників 
Склопідйомники відносяться до числа деталей, які за час існування автомобіля, піддавалися найбільш частим переробкам. З цієї причини існує два типу, і як мінімум три підтипи склопідйомників:
- механічні;
- підйомники з електричним приводом. Бувають важільними, рейковими, тросовими.
При настільки значному розмаїтті, відповідь на питання, як працює склопідйомник, буде завжди однаковий. Скло рухається по напрямних, які в прихованій частині дверей представлені рейками, у відкритій – гумовими жолобами. Якщо ми візьмемо в якості прикладу склопідйомник ВАЗ, то в їх конструкції знайдемо рейковий принцип роботи. У цьому випадку консистентным низькотемпературним засобом змащується вся напрямні рейки. Попередньо потрібно зняти обшивку, очистити місця нанесення мастильного кошти.
Не існує спеціалізованого складу для стекол і механізму, тому використовуємо ті ж речовини, що і для обслуговування дверей.
Другий метод обробки – силіконовий спрей. Його наносять на шестерні самого приводу, а також на гумові канавки по яких ходить скло.
Проблеми з ущільнювачем двері: вирішуємо самостійно 
Ми визначили, ніж змастити склопідйомник двері. Залишається розібратися з ущільнювальними прокладками. По мірі експлуатації авто ці елементи втрачають пружність і сплющуються, що призводить до тепловтрат. У салоні піддуває, в холодну пору року пічка працює на 100%, але ноги все одно мерзнуть.
Спробуємо повернути колишню форму і пружність резинкам. Звичайно, найпростіше придбати новий комплект, і не мучити себе питаннями, ніби як ущільнити гумку на двері автомобіля, однак наш матеріал-це посібник з самостійного ремонту та обслуговування, а значить, підкоряючись законам «жанру» ми спробуємо відновити наявний варіант ущільнювача.
Що нам треба зробити? Запровадимо додатковий матеріал у ущільнювач двері ВАЗ, завдяки чому гумки піднімуться і жорсткіше. Для цього використовують різні матеріали:
· «Вилатерм» - шнур з спіненого поліетилену, що забезпечує прекрасну теплоізоляцію. Мінуси – важко протягнути в ущільнювач, так як поширений діаметр трубки «вилатерм» 10 мм., і навіть з силіконовою змазкою він проходить важко.
· Трубки: від гідрорівня, силіконові, ПВХ. Легко працювати, але є і мінуси – низька морозостійкість.
Виходить, що ідеальний варіант це джгут «Вилатерм», діаметром 6-8 мм
В якості підсумку, розмежуємо проблеми на дві категорії: ті що, можна вирішити самостійно, і ті, що потребують професійного втручання. У першу категорію відноситься мастило, коригування, заміна/апгрейд гумок. У другу – кузовні роботи: рихтування, зварювання, фарбування і т. д. Звичайно, якщо ви володієте потрібним досвідом і обладнанням, то і від іржі запросто позбавите двері свого автомобіля.
- Які колісні диски економніші? Розгляньмо п’ять ключових аспектів, як колісні диски автомобіля впливають на витрату палива та поведінку авто. Кожен пункт підкріплено простим поясненням для широкої аудиторії.
- У цьому матеріалі ми розглянемо нагальні питання, що стосуються догляду за силовою установкою народного вантажівки від Горьковського заводу. Спробуємо відповісти на базові запитання, на зразок того, скільки масла в двигуні ГАЗель, і як розібратися з карбюратором