- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
Кривошипно шатунний механізм Газелі, або іншого автомобіля, складається з елементів, які можна розділити на рухомі і нерухомі деталі КШМ, виходячи з їх призначення.
До рухомих деталей КШМ прийнято відносити колінчастий вал або колінвал, основну деталь двигуна. Також, в русі знаходяться шатуни, поршні, підшипники, маховик.
Ці елементи КШМ передають поступальний рух і трансформують його у крутний момент.
До нерухомих можна віднести поршневі кільця, які закріплені в спеціальних пазах на поршнях і рухаються по циліндру разом з ним.
Залишаються нерухомими такі деталі КШМ, як:
- блок циліндрів, в якому розташований весь механізм
- головка циліндрів
- самі гільзи циліндрів, усередині яких відбувається займання суміші
- картери, в яких знаходиться моторне масло
- різні прокладки ущільнювальні кільця
Нерухомі деталі мають більший ресурс міцності, так як відчувають на собі менші навантаження при роботі двигуна, однак, при капітальному ремонті необхідно купити і замінити зношені запчастини. У деяких випадках, відбувається обрив шпильок і болтів, що з'єднують частини блоку циліндрів.
Картер двигуна може бути пошкоджений в результаті удару і вимагає заміни. Від його цілісності залежить рівень масла в двигуні.