- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
- -10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
-
-10%Залишилось 25 днів
Зірвали шпильку! Болт маточини прокручується! Скільки подібних коментарів можна зустріти в мережі, і підслухати в найближчому автосервісі. Навіть досвідчені водії забувають, що болт маточини легко зірвати, якщо затягувати максимум, що і говорити про новачків, які вперше зіткнулися з необхідністю заміни колеса. Купити болт простіше простого: вибрав модель (ГАЗель, Волга, ВАЗ) на сайті, натиснув на кнопку «замовити», і чекай повідомлення від служби доставки. Ціна копійчана, і про дефіцит мова не йде, але як бути з заміною.
Зрозуміло, якщо б це були пружини або ресори, тут вже не соромно і звернутися до професіоналів, але якийсь жалюгідний болт… Що ж, раз гордість не дозволяє, будемо пробувати самостійно ремонтувати. Хочемо підкреслити, що багато хто в результаті відмовляються від болтів, і приходять на шпильки. Вони кріпляться до маточини практично намертво, і забезпечують правильне центрування колеса.
Заміна шпильок: тонкощі процесу
Причина для заміни практично в 100% випадків одна – зірваний кріплення. Якщо до цього були встановлені неякісні шпильки, їх розклинює. Ось як виглядає послідовність дій при заміні:
- Знімаємо колесо
- Відкручуємо супорт і колодки
- Викручуємо напрямні колодок
- Знімаємо гальмівний диск (потрібно використовувати «насадную зірочку»)
- Постукуючи молотком через дерев'яний брус, рухаємо диск
- Зламану шпильку вибиваємо молотком. Якщо ушкодилася різьблення, зрізах частина кріплення, що залишилася вибиваємо.
Нова шпилька маточини колеса повинна стати без проблем. Щоб потрапити в отвір, не пошкодивши деталь, одну частину (боковину капелюшки) слід підточити на пару міліметрів. Затягуємо нової гайкою, ставимо диск, направляючі, супорт і колодки.
Як видно, самостійна заміна цілком реальна, але чи захочете ви з нею возитися. На це питання ви повинні відповісти самі. Ну а де продається недорога шпилька на колесо для вашого авто, ви і так знаєте.