Обслуговування та ремонт ходової частини Газель

Щоб ремонт ходової частини Газелі не перетворився на страшний сон, де проблеми сиплються одна за одною, не лінуйтеся приділяти обслуговуванню автомобіля свій час. З чого почати? Насамперед нам потрібно сформувати теоретичну базу. Для цього уважно вивчаємо інструкції користувача, де описані часті поломки авто.
Було б нерозумно і недалекоглядно закуповувати запчастини для ходової запас, витрачаючи на це значні кошти. «На всякий випадок» - не наш метод. Ми будемо діяти, враховуючи досвід інших автовласників і конструктивні особливості ГАЗелей.
У ходової частини фахівці відзначають наступні проблемні елементи:
- ресори та болти, їх фіксують;
- подрессорники;
- інші частини, що відповідають за фіксацію цього сайту.
Вихід з ладу перерахованих деталей, призводить до того, що автомобіль втрачає швидкість, керованість, знижується плавність ходу, зношуються запчастини рульової тяги, колісна база.
Для мінімізації ризику виникнення проблем автомобіль не рекомендується перевантажувати, піддавати регулярним техогляду, використовувати на якісному дорожньому покритті.
Рульова тяга: чим ризикують власники ГАЗелей
Малотоннажні вантажівки Горьковського автозаводу – справжні трудяги доріг. Вони розвозять пасажирів, будматеріали, побутову та комерційну техніку, спецобладнання. При такому навантаженні нерідко виникають ситуації, коли тільки заміна рульової тяги здатна повернути авто на дорогу.
Звичайно, доводити це такого стану машину не рекомендується, адже всі системи авто взаємопов'язані, і якщо одна виходить з ладу, залежна від неї страждає. Тому обов'язково, хоча б раз в місяць перевіряємо вільний хід колеса. Ця процедура дозволяє встановити, наскільки сильно зношений кульовий шарнір рульової тяги, і як він впливає на керованість.
- Ложем викрутку на приладову панель, «жалом» до керма. Відзначаємо крейдою нульовий градус.
- Проворачиваем «баранку» в обидві сторони, вловлюючи момент, коли колесо починає повертати. Ставимо в цих місцях позначки.
- Вимірюємо рулеткою. Якщо більше 75 мм., доведеться перевірити шарніри на предмет зносу.
Потрібно розуміти, що кульові опори авто зношуються досить швидко, особливо у найбільш вразливій частині – пильовику. Складність полягає в тому, що пильник наконечника рульової тяги не продається окремо, тільки з шарніром. Втім, при вартості в 100-200 грн. це навряд чи стане проблемою.
Сайлентблоки ресор - і знову про слабких місцях Газелі 
Як ми писали на початку цього огляду, у вантажівок Горьковського заводу є свої слабкі місця, які потрібно перевіряти з особливою пристрастю при проведенні профілактики і обслуговування ходової частини. Дуже часто власникам цих авто доводиться стикатися з необхідністю заміни сайлентблоков тяги.
Будьте готові до того, що заміна сайлентблоків поперечної тяги вимагає певних фізичних зусиль. У процесі корозії вузли прикипають до втулок, і після викручування болтів їх часто доводиться вибивати. Краще всього для цього використовувати боровок і міні кувалду. Якщо нижні проблемні елементи ще хоч якось можна зняти, то верхні зазвичай висвердлюють, витягуючи залишки плоскогубцями. Інших варіантів немає.
б недалекоглядно вплутуватися в такий складний ремонт, сфокусувавшись тільки на ресорах. Рекомендуємо заодно перевірити і важіль підвіски. Деформація і тріщини явні ознаки того, що доведеться купити новий важіль підвіски, заплативши за це від 200 до 400 грн.
Що в рульовій тязі можна замінити своїми руками 
Перш за все, достатньо просто змінюється кульовий шарнір своїми руками, звичайно, якщо у вашому гаражі передбачена оглядова яма. У ГАЗельх і Соболях застосовується дві тяги: поздовжня і поперечна. Разом 4-е шарніра. Ось кілька порад по выпрессовке, запресовуванні цих деталей.
- Вибивається шарнір молотком, після установки тяги на жорстку опору
- Для запресовування нової запчастини рекомендується використовувати преса
Якщо ви прагнете до найбільш «цивілізованого» зняття шарнірів, слід використовувати спеціальні знімачі. Вони бувають двох типів: гвинтові і важільні. Перші є універсальними. Використовуються для роботи з будь-якими легковими авто. Другі більший за габаритами, тому придатні для обмежених моделей.
Як ми вже відзначали, наконечник рульової тяги заміна якого обійдеться в 100-200 грн., потрібно перевіряти одночасно з вільним ходом. кут повороту перевищив позначку у 25°, беремося за вивчення стану рульових тяг.
- Які колісні диски економніші? Розгляньмо п’ять ключових аспектів, як колісні диски автомобіля впливають на витрату палива та поведінку авто. Кожен пункт підкріплено простим поясненням для широкої аудиторії.
- У цьому матеріалі ми розглянемо нагальні питання, що стосуються догляду за силовою установкою народного вантажівки від Горьковського заводу. Спробуємо відповісти на базові запитання, на зразок того, скільки масла в двигуні ГАЗель, і як розібратися з карбюратором