Власникам вітчизняних вантажівок типу ГАЗель, ГАЗ, добре відома така проблема, як заміна підкрилок, адже від такого ремонту неможливо застрахуватися. Причина тому: дорожні реагенти, що роз'їдають з часом спочатку стійкі до абразивів склади, розбиті дороги. Не варто забувати і про те, що ремонт кузова, підкрилок, часто є наслідком їзди по пересіченій місцевості. Підшукуючи варіант для заміни, враховуйте, що сьогодні існує безліч матеріалів, виконаних, як з металу, так і полімерів, композитних матеріалів.
Перед тим, як почати ремонт арки крила своїми руками, переконаємося в тому, що ми на правильному шляху. Благо для цього потрібно простий візуальний огляд. Наявність слідів іржі – вірна ознака майбутньої заміни. В особливо запущених випадках підкрилки прогнивають наскрізь, у чому можна переконатися, відкривши багажник, і прибравши в бік оббивний матеріал. Навіть незначні плями іржі в місцях примикання до кузова слід розцінювати як сигнал до заміни.
Що ж, тепер залишається купити нові автомобільні арки, підкрилки, але тут-то і починається найцікавіше, адже вибір не маленький.
Види захисних колісних арок
Перелік варіантів значний, і новачків цілком здатний ввести в стан розгубленості. Вся справа в тому, що багато сучасні матеріали спочатку розраховані на підвищену хімічну і механічну навантаження, а значить, проводячи ремонт іржавого крила своїми руками, ви зіткнетеся головним чином з необхідністю вписатися в бюджет.
Ось, що пропонує ринок:
- оцинковка і алюміній. У якомусь сенсі класичне поєднання, що володіє середньої зносостійкістю;
- пластик. Доступний і надійний варіант, воістину народний вибір;
- поліетилен. Не так популярний, як пластик, проте схожий з ним за основними експлуатаційними показниками;
- бронирующая плівка. Дешева заміна. Іноді використовується як додатковий захист;
- склопластик. Найбільш міцний матеріал з високим цінником.
Отже, можна зробити висновок, що пластикові підкрилки підходять для заміни краще за інших. Автопласт виготовляється методом термічного формування, тому не тріскається, витримує удари гравію і дрібних каменів. Кращими їх також робить ціна, мала вага і простота установки.
Поетапна заміна арки крила Газелі
Якщо ви схаменулися вчасно, встигнувши до того, як іржа перекинулася на кузов, достатньо просто зняти колесо, і відкрутити зношену захист. На жаль, практика показує, що багато беруться за справу занадто пізно. І ось тоді заміна арки крила зводиться до двох способів: зварювальним роботам, шпаклівці. Другий спосіб доцільно застосовувати у ситуаціях, коли крило не прогнила наскрізь. Зчищаємо іржу, затираємо, фарбуємо. Зварювальні роботи спрямовані на видалення зношеного ділянки металу.
Для цього:
- Авто миється і висушується
- Болгаркою вирізаються уражені ділянки
- Краї вирівнюються, зачищаються
- Приварюються латки на внутрішню і зовнішню поверхні кузова
- Шви зачищаються, шпаклюються, шліфуються, грунтуються і фарбуються.
Після цього залишається купити передні або задні підкрилки, для монтажу на відреставрований «каркас». Вибирайте пластикові, відштовхуючись від моделі та марки автомобіля. Зверніть увагу, що навіть на моделях різних років випуску від одного виробника, форма підкрилок не змінюється. Приміром, на седани GEELY CK, колісні деталі сумісні в межах 2005-2008 років випуску.
Кузовний ремонт: як не попастися на вудку ушлих ремонтників
Відновлення зовнішнього вигляду авто – головний біль для власника і ласий шматок для майстра. Однак не усі фахівці працюють чесно. Деякі, почувши «легку здобич», відразу ж починають роздувати бюджет заходу. Наберіть в браузері – ГАЗель ремонт кузова, і ви зрозумієте, про що ми говоримо. Розкид просто колосальний.
Є кілька правил, які допоможуть уникнути «накруток». Перше – не погоджуйтеся на «інновації». Нерідко замість звичайної пластикової арки пропонують більш дорогий варіант зі скловолокна, посилаючись на його довговічність. Чи готові ви до непередбачених розтрат, а головне, наскільки це виправдано? Дайте відповідь самі собі на це питання. Повірте, при належному догляді вашому авто не буде потрібно ремонт крила скловолокном, достатньо буде своєчасно міняти зношені пластикові підкрилки на нові.
Друге – намагайтеся вести переговори з керівником автосервісу. Так ви:
- отримаєте гарантію від обману, адже виконавці не захочуть підставлятися перед начальством;
- зможете вибити пільгові умови оплати;
- застрахуєтеся від недобросовісного підходу і тимчасових зволікань.
І, нарешті, третє – купуйте кузовні запчастини самостійно. Відомим є факт, що сервіси завищують вартість деталей, щоб заробити не тільки на їх заміну, але і на закупівлю.
Відновлення капота: на чому не можна заощаджувати
Самые обидные повреждения, с точки зрения эстетики, приходятся на капот. Мельчайшие вмятины, рытвины, выщерблены, тут же бросаются в глаза, преломляют солнечные лучи, превращая идеальный образ в нечто уродливое. Исправить ситуацию получится, если у вас имеется от 1500 до 5000 грн. наличных средств. Именно столько стоит ремонт и покраска капота, хотя, очевидно, что это приблизительный диапазон цен. Окончательный прайс зависит от сложности цвета, дороговизны сырья, выбранной технологии. Покрасить «как на заводе» удается редко, так как ни один сервис не в состоянии обеспечить идеальную стерильность и точное следование технологии процесса.
Так что, есть операции, типа: замена порогов, монтаж обвесов, или установка подкрылок, которые не требуют особого мастерства или привлечения аппаратных мощностей. И есть такой пласт восстановительных операций, где не обойтись без вмешательства целого производственного комплекса.
Не залишаєте без уваги перші ознаки корозії, бережіть лакофарбове покриття, вибирайте доброзичливі маршрути, і вам не доведеться стикатися з глобальними проблемами.
- У цьому матеріалі ми розглянемо нагальні питання, що стосуються догляду за силовою установкою народного вантажівки від Горьковського заводу. Спробуємо відповісти на базові запитання, на зразок того, скільки масла в двигуні ГАЗель, і як розібратися з карбюратором
- Правильний вибір бампера для автомобіля допоможе уникнути проблем при його установці і ремонту. Фахівці також дають поради про ремонт бампера своїми руками.