- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
Для підключення акумуляторної батареї до електричної схемою автомобіля використовується клема акумуляторна свинцева, яка являє собою контакт із затяжним з'єднанням. У процесі експлуатації, особливо при частих відключеннях, клема приходь в непридатність, що обумовлено використанням м'якого свинцю в якості з'єднувального елемента.
При несправності необхідно придбати нову клему і замінити її. Також, необхідно стежити за щільністю контакту клеми з акумулятора.
От клеммы электричество проводится к остальным элементам сети автомобиля, в том числе и панели проборов, через специальный медный проводник. Для передачи питания на корпус силового агрегата используется провод массы двигателя, который представляет собой медный проводник в форме плетенной «косички». Питание двигателя необходимо для обеспечения работы системы зажигания.
Контроль за станом проведення необхідний для захисту електричної ланцюга транспортного засобу від замикань і забезпечення стабільної роботи всіх приладів. Купити нові клеми і проводи необхідно при виникненні розривів і окислення, які ускладнюють передачу струму до електричних приладів.