Гідропідсилювач керма
-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів-15%
Залишилось 10 днів
На деяких марках автомобіля ГАЗ, встановлюється гідравлічний підсилювач керма Газель, який в значній мірі спрощує керування транспортним засобом. Основним елементом цього устрою є насос ГУР, який і бере на себе функцію полегшення повороту рульового колеса.
Принцип пристрою ГУР
При обертанні водієм рульового колеса, рух передається через редуктор і маятник рульовим тягам, а від них і до коліс транспортного засобу. При активному русі водій здійснює багато поворотів і може відчувати втому. Для полегшення повороту керма потрібно купити насос ГУР, який складається з самого насоса гідропідсилювача керма і шлангів.
Принцип роботи цього пристрою полягає у передачі рідини між двома циліндрами, в залежності від сторони повороту. Для створення необхідного для нагнітання тиску масла використовується спеціальний насос ГУР, який починає працювати при запуску двигуна і пов'язаний з ним ремінною передачею.
Такий тип насоса ще називають насосом дворазового дії, так як масло подається в обидва циліндра одночасно.
Експлуатація та ремонт насоса ГУР
При використанні, насос гідропідсилювача Волги не вимагає особливої уваги, так як не відрізняється складністю конструкції і великою кількістю деталей. Однак, при тривалій роботі він поступово зношується і виходить з ладу. У таких випадках можна купити ремонтний комплект і провести обслуговування механізму, або придбати новий насос в зборі.
Купити нову деталь вигідніше, так як її ціна для автомобілів Газелі і Волга не висока, а термін експлуатації більше, ніж у відремонтованого пристрою. За цим принципом і замінюються наконечники рульової, які простіше замінити, ніж ремонтувати.
При технічному огляді необхідно перевіряти рівень масла в насосі і доливати його в міру необхідності. Варто перевірити і шланги для гідропідсилювача керма, на яких не повинно бути тріщин і подряпин. В місцях кріплень повинні бути відсутні сліди витікання масла, кріплення повинні бути затягнуті. Приводний шків не повинен мати відколів і биття при роботі, також перевіряється стан і натяг ременя передачі.
При русі не можна довго тримати рульове колесо в крайніх положеннях. Це негативно впливає на роботу всього гідропідсилювача і призводить до передчасного виходу системи з ладу.