Кошик

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 17.03).

+380 (99) 123-89-02
+380 (63) 117-49-05
+380 (68) 504-27-83
пл. Юрія Кононенка 1, "ТД ЛОСК", периметр 109, Харків, Україна
Кошик
Інтернет магазин "АвтоПласт"

Рульовий механізм

ГалереяСписок

Крім рульового колеса і механізму, який являє собою редуктор трансформуючий крутний момент від нього, в рульове керування автомобіля входить ще багато важливих частин.

Це пристрій являє собою складну конструкцію, кожна з деталей якою повинна бути справна. Механізми управління оглядаються при кожному технічному огляді і, при необхідності, ремонтуються і замінюються на нові.

Що входить в рульове управління

Передачу моменту від рульового колеса до передніх коліс транспортного засобу здійснюють такі запчастини рульової системи: рульове управління автомобіля

  • Вал
  • Карданних вала
  • Редуктор
  • Маятник
  • Набір тяг з наконечниками

Вал може продаватися як окремо, так і в зборі з рульовим механізмом, як, наприклад, на автомобіль УАЗ-452. Для різних моделей автомобілів вали мають різну довжину і діаметр. Карданного валу являє собою пристрій, який передає рух від рульової рейки і створює невеликий вільний хід механізму. При збільшенні люфту більше допустимого значення вимагає заміни.

На автомобілях ВАЗ рульова рейка служить для синхронного повертання обох коліс. Ще одним важливим елементом є кермові наконечники, які забезпечують необхідний кут нахилу коліс і їх рухливість. Маятник являє собою важіль, який змінює кут напрямку зусилля від рульової колонки до коліс.

Обслуговування рульового управління

При експлуатації транспортного засобу відбувається знос деталей управління, особливо в умовах поганих доріг і великий завантаження автомобіля. У більшості випадків несправні деталі можна відремонтувати, однак, при сильних ударах запчастини деформуються або ламаються і вимагають повної заміни. Для ремонту можна купити рем комплект рульової рейки, що продається в магазині «Автопласт», а також інші запасні частини.

Заміни вимагають зношені сальники, які виготовляються із гуми і приходять в непридатність від надмірних зусиль та впливу навколишнього середовища. При високій температурі гума стає м'якою і деформується, при низькій – стає жорсткою і може потріскатися.

При виставленні кутів розвалу-сходження може виявиться несправність рульових тяг. Від ударів вони вигинаються і виставити правильний кут неможливо. У цьому ремонт проводити не можна, тяги вимагають повної заміни. Це пов'язано з тим, що метал втрачає міцність. Наконечники тяг також зношуються і рульове управління втрачає надійність. З'являється биття керма, люфт та інші дефекти.

При технічному огляді рульового управління перевіряється надійність кріплення всіх елементів, наявність мастила в редукторі і підшипниках. При виникненні люфту можлива регулювання редуктора. Якщо несправність не видалена, то слід перевірити стан тяг і наконечників. На з'єднання необхідно встановлювати пильовики, що перешкоджають попаданню пилу на деталі і мастило. Регулювання кута сходження краще проводити на спеціалізованих СТО з необхідною апаратурою.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner