Шарніри рівних кутових швидкостей
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів
Шруси, які також називають «гранатами», з-за їх зовнішню схожість з бойовими снарядами, що мають офіційну назву – шарніри кутових швидкостей. Головне завдання ШРУС ВАЗ, ГАЗ, Волга – передача крутного моменту від двигуна провідним колесам. Кутові петлі застосовуються в повнопривідних автомобілях, або ж моделях з переднім приводом. Цікаво, що Шруси не просто обертають колеса, але і управляють ними в широкому спектрі сценаріїв: різка блокування, вибуховою старт, варіювання обертів і т. д.
Разом з шарнірами, в нашому магазині можна придбати редуктор масла і безліч інших комплектуючих ходової, на випадок якщо в процесі профілактики ви захочете оновити відразу декілька вузлів. Повернемося до кутовим шарнірам. За принципом дії їх можна порівняти з карданами, але тільки більш досконалими.
Кутові шарніри передають крутний момент синхронно, плюс не втрачають своєї працездатності при екстремальних кутах відхилення відносно осі. Граничний показник – 700. Так як дана деталь сильно навантажена, вона потребує постійного змазуванні. Саме тому Шруси закриті герметичним пильником з гуми або гнучкого пластику.
З якими поломками кутових редукторів стикаються автовласники?
Спровокувати купити ШРУС на ВАЗ 2018, або інше щодо «свіже» авто, може аж ніяк не заводський брак, а молодецтво і зайва самовпевненість. Якщо ви є власником новенької машини, не потрібно думати, що різкі старти з викрученими в бік колесами, гальмування трансмісією, пробуксовування, ні як не відіб'ються на її ходових характеристиках. Навіть новий автомобіль не витримає таких знущань довго.
Друга причина, по якій ШРУС внутрішній підлягає заміні, пов'язана з побічними факторами, до яких відноситься негерметичний пильовик. Через механічного або хімічного впливу захисний кожух руйнується, і на поверхню шарніра потрапляє бруд. Змішуючись з маслом, бруд перетворюється в абразив, який заважає точній роботі механізму.
шарнір не має сенсу, унаслідок його складного пристрою. Якщо при різкому старті, або під час повороту, чути виразний хрускіт в районі передка, варто перевірити ШРУС на предмет несправності. Якщо говорити про вартість ремонту, то найбільш дорогим стане заміна ШРУС УАЗ Патріот, в силу розміру конструкції шарнірів і передавальних валів. Ціна замовлення + робота обійдуться приблизно в 100-150 в.е.