За приєднання коліс до кузова відповідають важелі і тяги підвіски. При цьому тяги встановлюються в залежних підвісках, а важелі — в незалежних. Якщо вийшов з ладу важіль незалежної підвіски, купіть новий і зверніться на СТО для заміни. Пересування на несправному автомобілі може призвести до аварії.
Особливості важелів підвіски
Довгий час важелі виготовлялися із сталі. Зараз такі деталі зустрічаються вкрай рідко, в основному, в старих марках авто. Сучасні деталі проводиться з легкого металевого сплаву.
Важіль — це литому елемент з ребрами жорсткості. На одному кінці є циліндричний прилив для сайлентблока, на іншому — кільцеподібний для кульової опори.
Конструкція важеля також залежить від типу підвіски. Наприклад, опора може під'єднується не за допомогою припливу, а болтами. Також задня багатоважільна підвіска найчастіше має припливи для сайлентблоків на обох кінцях деталі.
Види важелів
В автомобілях використовується не тільки важіль передньої підвіски, але і задній. Залежно від колеса і моделі автомобіля використовуються різні конструкції.
Виділяють три основних види важелів:
- поперечні;
- поздовжні;
- трикутні.
Завдання поперечного важеля — вертикальне переміщення без зміни кута. За рахунок нього колесо завжди перпендикулярно дорожньому полотну. Поздовжні важелі відповідають за фіксацію колеса відносно кузова.
В сучасних автомобілях використовується важіль передньої підвіски трикутний, спрощує систему. Він працює в обох напрямках: поперечному і поздовжньому. Кріпиться така деталь в трьох точках, одна з яких приєднує важіль до кулака.
Також виділяють верхні і нижні важелі. Вони доповнюють один одного, але виконують дещо різні завдання. Наприклад, у передньої підвіски верхній важіль фіксує верх рульового кулака і запобігає зміщення коліс при їзді. А нижній важіль підвіски не тільки відповідає за положення кулака, але і контролює нижню частину стійки МакФерсон.
Причини поломок важелів
Сама деталь выходит из строя крайне редко. Чаще всего изнашиваются сайлентблоки. Однако, их замена предусмотрена не всеми марками автомобиля. Поэтому, при поломке обратитесь в автосервис и уточните, можно ли купить новую деталь на замену.
Непосредственно рычаг приходит в негодность в двух случаях: либо разрушается коррозией либо деформируется из-за механических повреждений. При этом легкосплавные модели коррозии не подвергаются.
Особенности тяг
По сути, рычаг подвески не сильно отличается от тяги. У этих деталей одинаковое назначение, а отличаются они лишь некоторыми особенностями конструкции. В частности, у тяги более вытянутая форма, так как в основе детали лежит стальная трубка. При этом масса тяги меньше, чем у стального рычага.
Данная деталь используется для крепления моста и независимой подвески. При этом выделяют верхние продольные, нижние продольные и поперечные тяги. Если пришло время купить новую тягу, заранее уточните, какая именно нужна в вашем случае.
Где купить рычаги и тяги
Якщо потрібна штанга реактивна ВАЗ, пропонуємо купити її в інтернет-магазині «АвтоПласт». На сайті представлені деталі для різних моделей автомобілів, включаючи Волгу і Газель. У нас ви знайдете запчастини як для залежної, так і незалежної підвіски.
Кроме рычагов и штанг мы продаем шаровые опоры и другие детали ходовой. В каталоге представлены комплектующие для всех узлов автомобилей, а также ремкомплекты, масла и аксессуары. С «АвтоПласт» ремонт и обслуживание автомобиля становится простой задачей.
У нас оформляются как розничные, так и оптовые заказы. Предусмотрены сниженные цены для больших партий товаров. Прийти за заказом можно в пункт выдачи в Харькове. Также предлагается доставка по территории Украины.