- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
- -10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
-
-10%Залишилось 24 дні
Серед електрообладнання автомобіля виділяються такі елементи, як датчики і реле. Для забезпечення роботи деякого обладнання необхідно придбати реле для автомобіля і встановити його.
Датчики призначені для збору і передачі водієві інформації про стан різних систем автомобіля. Також, датчики передають інформацію блоку управління автомобіля.
Автомобільні реле
В системі сучасного транспортного засобу застосовується кілька різновидів реле. Наприклад, реле поворотів використовується для створення переривчастого сигналу для попередження оточуючих учасників дорожнього руху про зміну напрямку руху автомобіля, а також для роботи аварійних вогнів.
Також, застосовуються такі види автомобільних реле:
- Зарядний
- Стартера(втягуюче)
- Включення і відключення вентиляторів
- Склоочисника
Реле зарядний пристрій використовується для регулювання роботи генератора. Реле стартера дозволяє від'єднувати пристрій після запуску двигуна.
Вентилятор охолодження радіатора також управляється з допомогою такого пристрою. Так, при зупинці двигуна, вентилятор деякий час продовжує роботу, так як радіатор може «закипіти» при одночасній зупинці з мотором. Ще одне реле управляє роботою вентилятора обігріву салону.
Для управління світловими приладами застосовується реле фар, яке включає і вимикає задні протитуманні фари.
За принципом роботи реле поділяються на теплові, які реагують на зміну температурного режиму, і реле часу, які спрацьовують через певний період часу. Реле зарядного пристрою спрацьовує при зміні напруги, що виробляється генератором.
Автомобільні датчики
Найбільшу кількість датчиків знаходиться в двигуні транспортного засобу, так як це агрегат є основним і від його стану залежить вся робота автомобіля. Так, датчик холостого ходу регулює число оборотів двигуна в заданому режимі. Такий датчик використовується на автомобілях ВАЗ і правильно називається «регулятор холостого ходу». На автомобілях " Газель називається «регулятор додаткового повітря» і встановлюється в системі забору повітря.
Датчик положення дросельної заслінки також відноситься до управління витратою палива і обертів двигуна. На автомобілях " Газель ще використовується датчик синхронізації колінчастого валу.
Склад вихлопних газів аналізує лямбда-зонд, який встановлюється в колекторі двигуна і передає інформацію в бортовий комп'ютер. Від його показників також залежить регулювання потужності двигуна і складу повітряно-паливної суміші.
На двигатели автомобилей Газ устанавливаются датчики фазы распределительного вала, который позволяет синхронизировать положение распредвала с системой зажигания.
Для определения степени детонации смеси служи датчик детонации, который реагирует на несколько факторов, среди которых степень сжатия, нагар на деталях камеры сгорания и прочие.
Для контроля смазочных и охлаждающих жидкостей в автомобиле также используются соответствующие датчики. Если давление масла падает ниже определенного уровня – двигатель может получить серьезную поломку. Также и температура тосола либо воды в системе охлаждения требует постоянного контроля, так как ее повышение означает поломку одного из механизмов системы.
При выходе из строя любого датчика, его необходимо купить и заменить, так как такая неисправность может привести к поломке двигателя, за которой последует затратный ремонт.