- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
-
-11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
- -11%Залишилось 28 днів
Деталь, притискає колодку до диска носить назву гальмівний супорт (каретка), втім, навіть новоспечені автовласники це добре знають. А ось що точно не знають новачки, так це, який супорт вибрати для ВАЗа, Волги, Газі або Соболя. Що робити, щоб цей дорогий механізм працював як можна довше. Спробуємо розібратися з усіма нюансами.
В супорті розміщуються поршні, штовхають колодку. Поршні отримують гідравлічний імпульс, який утворюється центральним циліндром, а потім посилений спеціальним вузлом. Завдяки правильній заводській настройці, поршні спрацьовують одночасно, від чого досягається ефект рівномірного тиску на диск.
Якщо ви підшукуєте супорт гальмівний ВАЗ, зверніть увагу на одну важливу конструктивну відмінність між наявними на ринку варіантами. У вітчизняних авто, легкових і вантажних автомобілів використовуються супорти з так званої плаваючою скобою (бюджетна і надійна система). У машинах елітних марок, спортивних авто нерідко застосовують фіксовану систему гальмування (працюють по два симетрично розміщених циліндра).
Так як плаваюча скоба в першому варіанті механізмів знаходиться під постійним навантаженням, частіше усього з ладу виходить саме вона.
Несправності гальмівного вузла
Є цілий ряд ознак, що вказують на проблеми з кареткою.
- Автомобіль веде у бік
- Гальма блокуються при сильному натисканні на педаль
- Педаль провалюється, йде дуже м'яко
- Щоб машина зупинилася повністю, доводиться прикладати підвищені зусилля.
Деякі з цих ознак також може свідчити про несправність підсилювача гальм, але найчастіше проблема криється саме супортах.
У цих механізмах є свої слабкі місця. До ризику схильні до поломки: ущільнювачі поршнів, кріплення колодок, пильовики, а також напрямні. У кожної з цих комплектуючих є свій ресурс. При нормальному догляді, помірному стилі водіння, і регулярній заміні мастила, є всі шанси продовжити службу агрегату до солідних 150 000, а то й 200 000 км.
Демонтуємо задній супорт своїми руками
Цей пункт буде цікавий тим, хто планує демонтувати задній гальмівний супорт без допомоги фахівців. Рішення неоднозначне, але заслуговує на повагу. Для цього нам буде потрібно демонтувати захист, відкинути трос стоянкового гальма, від'єднати трубки, по яких надходить гідравлічна рідина (витягаємо стопори і фюзеляж). Далі відкручуємо основні елементи.
Замінити гальмівний супорт передній набагато простіше, так як для його отримання потрібно зняти менше деталей. Втім, повне відновлення необхідно не завжди. Часом, проблема вирішується заміною мастила, або зачисткою поверхні поршнів від корозійних утворень. Зверніть увагу, що не завжди варто змінювати каретку цілком. Перевірте всі ущільнювачі і сальники, і тільки потім приймайте рішення. Ми говоримо про ущільнювачі циліндра, пыльниках поршня і направляючих, ущільнювачі штуцера прокачування.
вже згадувалося раніше, в ряді випадків може знадобитися купити скоби супорта, яка коштує в три рази дешевше механізму в зборі. Одним словом, не робіть поспішних висновків. Зніміть, розберіть, уважно вивчіть кожен компонент.