Редуктори мостів
-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів-15%
Залишилось 20 днів
Редуктор в автомобілі відповідає за передачу потужності від двигуна колесам. Це найважливіша частина трансмісії складається з головної передачі і міжколісного диференціала. Якщо при гальмуванні або наборі швидкості чується шум в районі трансмісії, скрип або стук, швидше за все, доведеться купити редуктор заднього моста, тому що старий своє відпрацював. Яким би надійним не був автомобіль – ГАЗель, УАЗ, Волга, від подібної проблеми ніхто не застрахований.
Досить один раз несвоєчасно замінити мастило в трансмісії, щоб агрегат вийшов з ладу. Нагадаємо, що заміна мастила в цьому вузлі проводиться один раз на кожні 35 000 км. Не дивуйтеся, якщо разом з редуктором доведеться міняти і інші деталі кардана, адже зносостійкість всієї цієї системи залежить від наявності сприятливого середовища. Контролюйте якість заливається продукту. Не економте на трансмісійному олії.
Розбираємося в конструкції редуктора
Кожен поважаючий себе водій повинен мати уявлення про пристрої даного агрегату. До складу редуктора входять:
- ведуча і ведені шестерні;
- направляючий штифт;
- барабан;
- сальники;
- стопорная пластина;
- підшипники з кріпленнями;
- хвостовик і сапун.
Знаючи пристрій, вам буде простіше поміняти редуктор заднього моста ВАЗ самостійно. Але навіть якщо ви не плануєте заходити так далеко, ці знання все одно знадобляться, хоча б для розуміння спектра проведених майстром робіт. Перед тим, як замовити новий сайт, переконайтеся, що знайшли підходящий магазин. Це можна зрозуміти за цінами та асортиментом. Якщо вартість в межах ринкової, і вам пропонують оригінальні запчастини виробництва Ульяновськ, Тольятті, з таким магазинам варто налагодити співпрацю.
Досить рідко з ладу виходить тільки головна пара УАЗ ціна якої коливається в межах 100 у.е. В першу чергу звертайте увагу на готові ремкомплекти. Деформація вала зачіпає всі знаходяться з ним у сполученні деталі. Не намагайтеся заощадити, за рахунок точкового ремонту.
Ремонт і заміна редуктора своїми руками
Цей пункт ми присвячуємо самим сміливим і відчайдушним. На словах демонтаж здається простим заходом, але на практиці все набагато складніше. Отже, уявімо, що у нас вже є ремкомплект редуктора заднього моста ВАЗ, і тепер, щоб його застосувати, треба зняти зношений вузол.
- Зливаємо масло через пробку
- Знімаємо колеса, гальмові барабани, колодки
- Відкручуємо торцевим ключем кріплення півосей
- Знімаємо і розбираємо кардан. Ставимо мітки на фланці редуктора, відкручуємо кріплення вала
- Відгвинчуємо редуктор від заднього моста
- Розбираємо вузол, проводимо заміну зношених частин, збираємо всю систему в зворотному порядку.
Після ремонту обов'язково заливаємо нове масло. Зверніть увагу, що найбільш дорогими елементами редуктора є головні пари. Наприклад, головна пара заднього моста ГАЗель, коштує приблизно стільки ж, скільки і весь ремкомплект. Так, пари змінюються рідко, але краще завжди мати під рукою адресу надійного магазину, де вам запропонують комплектуючі за прийнятною ціною.