Кошик

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (99) 123-89-02
+380 (63) 117-49-05
+380 (68) 504-27-83
пл. Юрія Кононенка 1, "ТД ЛОСК", 21А ряд, 37 місце. (Пункт видачі товару), Харків, Україна
Кошик
Інтернет магазин "АвтоПласт"

Карданна передача

ГалереяСписок

Биття, шипіння, тріск і інший шум, що доносяться з боку трансмісії, свідчать про те, що найімовірніше хрестовина на кардане пошкоджена, і підлягає негайній заміні. Дрібна Деталь і недорога, навіть якщо говорити в контексті ремонту Газу, Уаз, Волги, але при цьому важлива. Такі запчастини змінюються цілком, а не відновлюються кустарними методами.хрестовина на кардане

Хрестовина пов'язує шарнір і кардан, передають крутний момент від двигуна колесам. Даний елемент системи «диригує» процесом з допомогою голчатих підшипників, і якщо хоча б один підшипник карданного валу, вийде з ладу, ходову заклинить. Що до загального переліку несправностей хрестовини, то він виглядає наступним чином:

  • люфт;
  • текти масла;
  • знос голчастого підшипника;
  • руйнування корпусу;
  • зношення ущільнювального кільця.

В теорії, ця деталь дуже надійна. Номінальний ресурс обчислюється 500 000 км. На практиці ж, запчастини заднього моста, змінюють вже після першої сотні тисяч. Виною тому відчайдушна їзда, і не найкращі дороги.

Діагностуємо несправності хрестовини

насамперед знадобиться загнати автомобіль на яму або підйомник. Залазимо під «залізного коня». Проводимо візуальний огляд на предмет потьоків масла в районі сальников. Утримуючи хрестовину, починаємо вручну обертати сам кардан. Якщо відчуваємо люфт, швидше за все, доведеться замовити запчастини цілком. При виявленні сторонніх призвуків, досить замінити мастильну середу.

Аналогічних вузлів в автомобілі два, і частіше усього з ладу виходить задній фіксатор. Це відбувається тому, що задня хрестовина карданного валу ГАЗель, УАЗ, відчуває підвищену механічну навантаження. Волога і бруд також частіше потрапляють на задню частину авто.

Для заміни зношеного вузла потрібно демонтувати вал цілком, і закріпити його в тесках. Тепер обстукиваем молотком стопорні кільця, витягаємо їх плоскогубцями. Залишається вибити чашки з так званих вушок. Зачищаємо вушка і саму вилку від бруду, прочищаємо канавки стопорних кілець. Монтуємо новий вузол, попередньо знявши чашки. Фіксуємо конструкцію кільцями.

Несправності підшипника карданного валу

Змінюючи одну запчастину, ви можете помітити знос інших комплектуючих. Буває і так, що одні і ті ж «симптоми» притаманні різним проблемам. Скажімо, стукіт у кардане є ознакою несправності хрестовини, так і поломкою підшипника. Також Вам буде потрібно купити підвісний підшипник карданного валу, якщо деталь провертається на валу, є іржа, відхилення від початкового положення.

Ціна ремонт копійчана, проте, головний ресурс в цій справі не гроші, а час і професіоналізм. Тому якщо ви не можете дозволити собі відмовитися від машини на тиждень, варто звернутися до досвідчених слюсарям на СТО, попередньо замовивши деталь у перевіреного постачальника.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner